.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهدی طائب :
روحانی راه بنی‌صدر را می‌رود/ پزشکی قانونی مطهری را معاینه کند
هاشمی اگر قدرت داشت، بعد از رفتن مهدوی کنی رئیس می‌شد/ پسر شهید مطهری را می‌توانید بگویید ما فاسدش کردیم؟ / میرحسین می‌خواست ساپورت پوش ها را به قدرت برساند / بیاید بگویید من غلط کردم، احمدی نژاد راه را درست می‌رفت / شورای امنیت ملی موجود می‌گوید اینها را از حصر در نیاورید

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه «عمار» گفت: نمی دانم آقای مطهری هدفش از این حرف‌ها چیست، ایشان را در این قضیه صاحب هدف نمی‌دانم و معتقدم خود ایشان نمی‌داند دارد چه می‌گوید و پیشنهادم این است که پزشکی قانونی، ایشان را معاینه کند، چون حرف‌هایی که می‌زند قواره ندارند.

انتخاب نوشت، طائب با حضور در حسینیه جواد الائمه بیان داشت: مگر نمی‌گویید قدرت آقای هاشمی رفسنجانی با این دولت است؟ این دولت اصلاً قدرت دارد که قدرت آقای هاشمی بالا رفته باشد. این دولت را دولت قدرتمندی نمی‌دانم. دولت قدرتمند که به مردم فحش نمی‌دهد. دولت قدرتمند که با مجلس در نمی‌افتد. ایشان در بوشهر به مسئله برداشت از صندوق توسعه اعتراض کرده است که هی می‌گویند صندوق، صندوق. آقا بالاخره این قضیه انجام شده است یا نه؟ اگر نه، خب برنداشتی. اگر هست، بیا شجاعانه بگو برداشته‌ام. اینکه مسئله را همین‌طور معلق نگه دارید حاکی از ضعف است.

گزیده اظهارات مهدی طائب در زیر می آید:

نیروهایی که الان داریم با 35 سال پیش قابل قیاس نیستند. ما 35 سال قبل اصلاً تشخیص نمی‌دادیم فساد هست یا نیست! فکر می‌کنید فسادهایی که الان معلوم می‌شوند، در زمان جنگ نبوده است؟ بود، ولی اصلاً متوجه نبودیم روی زمین دارد چه اتفاقی می‌افتد. این جریاناتی که الان دارید تحت عنوان جریان [برخی فتنه گران] می‌بینید، پشتوانه مالی‌شان را در زمان جنگ بستند. همان موقعی که صنایع سنگین دست اینها بود. همان پول‌هایی که باید در جنگ خرج می‌کردند، در جاهای دیگر خرج کردند و پشتوانه‌هایی برای خودشان ساختند و بعداً بورس را به آن افزودند، ولی در این هنگامه آدم تربیت شد و این آدم‌ها فهمیدند که بد است. اگر جمهوری اسلامی نداشتیم، برای امروزمان آدم تربیت نمی‌شد و اصلاً نمی‌شد به افراد نمره بدهیم، یعنی ریزش و رویش.

مسعود رجوی در رفته است، مسعود رجوی‌های دیگر در نرفته‌اند. در ایران و غیر ایران که ملاک نیست. ملاک این است که دشمن در اینجا سرمایه‌گذاری کرده و دشمن از عقرب جهنم هم به ما نزدیک‌تر است. شیطان گفت به بنی‌آدم نزدیک می‌شوم «مجری الدم» مثل خونی که در رگ‌هایشان می‌گردد، پیش اینها می‌روم. دم دستمان است. شما از عبدالله بن عباس به امیرالمؤمنین(ع) نزدیک‌تر می‌شناسید؟ عبدالله بن عباس پول‌ها را برداشت و در رفت. از عبیدالله بن عباس به امام حسن مجتبی(ع) نزدیک‌تر می‌خواهید؟ امام حسن(ع) را به معاویه فروخت. آقای علی مطهری پسر شهید است دیگر. می‌خواهی چه کارش کنی؟ پسر شهید مطهری را می‌توانید بگویید ما فاسدش کردیم؟

نمی دانم آقای مطهری هدفش از این حرف‌ها چیست، ایشان را در این قضیه صاحب هدف نمی‌دانم و معتقدم خود ایشان نمی‌داند دارد چه می‌گوید و پیشنهادم این است که پزشکی قانونی، ایشان را معاینه کند، چون حرف‌هایی که می‌زند قواره ندارند. حرف باید خطی داشته باشد. شما یا حزب‌اللهی هستی، پیشنهاد حزب‌اللهی می‌دهی یا حزب‌اللهی نیستی پیشنهاد ضد حزب‌اللهی می‌دهی. ایشان در همین سخنرانی‌اش به ساپورت حمله کرده است، یعنی لباس چسبان. از ایشان سئوال می‌کنم طرفداران آقای میرحسین موسوی چه کسانی بودند؟ چه کسانی را آقای میرحسین موسوی به خیابان می‌کشید؟ همه عالم و آدم فهمیدند ساپورت‌پوش‌ها چه کسانی هستند. ماشین‌ها را که نگاه می‌کردی پر از اینها بود و آقای میرحسین موسوی اگر سر کار می‌آمد، می‌خواست این تیپ را به قدرت برساند.

شما به اینها حمله می‌کنی، بعد می‌گویی چرا این آقایان در حصر هستند؟ بی‌عدالتی است. آزادشان کنید. این دو تا را چه جوری جمع کنیم؟ شما بالاخره کی و چی را داری می‌گویی؟ از آن طرف میرحسین موسوی را می‌خواهد از حصر در بیاورد، از این طرف به دولت می گوید تو چهار هزار میلیارد برداشت کردی. همین‌ها طرفدار آزاد شدن میرحسین هستند. اگر اینها را ناعادل می‌دانی، پس چطور حرف آنها را می‌زنی؟ این تشویش نشان می‌دهد ایشان فهم تمرکز روی مسائل ملی و جهانی را ندارد و هر چه را که به نظرش می‌رسد می‌آید و می‌گوید. واقعاً ایشان را صاحب قوه تشخیص نمی‌دانم و برایش از این حیث نگرانم. البته هیچ اعتقادی هم ندارم که حرف‌هایش مهم است. بنده اگر جای نماینده‌ها بودم هیچی نمی‌گفتم و اجازه می‌دادم حرف‌هایش را تا آخر بزند و برود سر جایش بنشیند. مردم ما دیگر از این مراحل گذشته‌اند که این حرف‌ها برایشان خطر باشد. مردم فراز و نشیب‌های فراوانی را از سر گذرانده و خیلی سعه صدر پیدا کرده‌اند و خیلی گسترش ذهنی دارند. اگر بودم فقط یک چیز را از ایشان می‌پرسیدم و آن هم اینکه شما می‌گویی این خلاف قانون است. چرا؟ توضیح بدهد، چون حصر اینها عین قانون است. شما نماینده مجلس هستی و قسم خورده‌ای پاسدار قانون اساسی باشی و دائماً می‌گویی خلاف قانون! خلاف قانون! اگر قانون اساسی را بلد نباشی، چه جوری می‌خواهی از حقوق این ملت دفاع کنی؟ ما این همه حقوقدان داریم. به همه آنها بگویید آیا این خلاف قانون است؟ می‌گویند مصوبات شورای امنیت ملی حاکم بر همه قوانین است. حصر این آقایان مصوبه شورای امنیت ملی است. هر موقع لازم باشد مصوبه می‌گذارد و آنها را از حصر در می‌آورد، ولی همین شورای موجود می‌گوید اینها را از حصر در نیاورید. حالا شما سلیقه‌ات با آقای احمدی‌نژاد نمی‌خواند، دلیل نمی‌شود کار قانونی را زیر سئوال ببری.

در باب رفراندوم که ایشان دارد راه آقای بنی‌صدر را می‌رود، چون اولین کسی که رفراندوم را مطرح کرد آقای بنی‌صدر بود و ایشان گفت ایران به بن‌بست رسیده است و برای خروج از بن‌بست باید رفراندوم بدهیم. بن‌بست آقای بنی‌صدر چه بود؟ او می‌خواست هر چه می‌گوید عمل شود. قانون اساسی آن موقع هم رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر گذاشته بود و اختیارات امر دست نخست‌وزیر بود. نخست‌وزیر را هم باید آقای رئیس‌جمهور به مجلس معرفی کرد و مجلس هم رأی می‌داد. آقای بنی‌صدر هر چه همپالکی خودش بود به مجلس معرفی کرد و مجلس هم رأی نداد. آخر سر آمد و گفت این نمی‌شود. بن‌بست است. چه کار کنیم؟ رفراندوم بگذارید این اصل را عوض کنید. امام فرمود تو خودت را عوض کن. انقلاب راه خودش را می‌رود.

حالا هم هر رئیس‌جمهوری که می‌آید، وقتی می‌بیند در چهارچوب قوانین موجود نمی‌خواهد حرکت کند، اولین چیزی که به ذهنش می‌رسد رفراندوم گذاشتن است. اینکه راه‌حل نشد. حالا فرض کنیم رفراندوم گذاشتیم و آنچه را که به نظر شما راه‌حل است اجرا کردیم و در همان مسیر به بن‌بست رسیدیم. آن وقت چه کار کنیم؟ باز رفراندوم بگذاریم؟ آن وقت سنگ روی سنگ بند می‌شود؟

آقای روحانی در بحث تلویزیونی گفت من مشکل اقتصاد را حل می‌کنم. ایشان حتماً می‌دانست وضع اقتصاد ما چیست. قول 100 روزه و سه ماهه خیلی قول سنگینی بود. کسی که اقتصاددان بود می‌دانست طی 100 روز یک آش را نمی‌شود هم زد. بعد شش ماهه و یک ساله. ایشان وقتی داشت قول می‌داد، واقعاً بر چه مبنایی قول می‌داد؟ تصویر و تصور آقایان این بود که ما در مذاکرات موفق می‌شویم و تحریم‌ها رفع می‌شوند و تولید نفت را به چهار پنج میلیون بشکه می‌رسانیم. پول نفت هم که بشکه‌ای 100 دلار است. پنج میلیون بشکه می‌فروشیم و پول از آسمان روی ایران می‌بارد و خرجش می‌کنیم و رفاه عجیب و غریبی برای مردم می‌آوریم و همه قفل‌ها را باز می‌کنیم و بعد همه می‌فهمند اصولگرایی غلط و ملی‌گرایی و مذاکره درست است. واقعاً به این موضوع مطمئن بودند. آقای زنگنه در مصاحبه بعد از وزارت نفتش در پاسخ به این سئوال که برنامه شما چیست، گفت می‌خواهیم تولید را بالا ببریم. معلوم می‌شد بسیار به مذاکرات مطمئن بودند.

مذاکرات بر سر چی؟ ادعای امریکایی‌ها هسته‌ای بود. آقا هم راه را باز گذاشتند و گفتند بروید مذاکره کنید. حالا رفتید مذاکره کرده‌، همه قول‌ها را هم داده، همه چیز را هم تعطیل کرده و حالا به اینجا رسیده‌اید که امریکایی‌ها بر اساس اخبار بین‌المللی هیچ چیزی برای شما روی میز نگذاشته‌اند. حالا دارد به شما می‌گوید موشک‌هایت را جمع کن. تو هوافضا می‌خواهی چه کار؟ برد موشک‌های تو فوقش باید 300 کیلومتر باشد، آن هم تحت نظارت من باید تولید شود. ای بابا! کار را به اینجا رسانده است، حالا چه کار کنیم؟ نه قانون اساسی اجازه می‌دهد، نه غیرت مردم، نه استقلال مردم و نه شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اجازه می‌دهند. این حرف‌ها اولین چیزی را که زیر سئوال می‌برد استقلال ماست. حالا اجازه نمی‌دهد. ایشان هم گفته است اقتصاد را درست می‌کنم و گیر کرده است. چه کار کنیم؟ رفراندوم بگذاریم. رفراندوم سر چی؟ سر اینکه موشک می‌خواهیم یا نه؟ حالا رفراندوم کردیم و به این نتیجه رسیدیم موشک نمی‌خواهیم. تمام می‌شود؟ حالا امریکایی‌ها می‌گویند شما در ایران حقوق بشر را باید رعایت کنید. حقوق بشر چیست؟ یکی از اموری که در ایران ممنوع است همجنس‌بازی است. آقای هادوی دادستان اول انقلاب بود. یک نفر دیگر هم هست که اسمش یادم رفته است. خیلی هم آدم شجاع و از جبهه ملی بود. پیرمرد بود و مصاحبه و بسیار اظهار شجاعت می‌کرد. قضیه برای سال 58 است. گفت رسماً از امریکا برایم نامه نوشته‌اند که در ایران یک همجنس‌باز را محاکمه کرده و حقوق بشر را زیر پا گذاشته‌اید. گفت من هم با کمال شجاعت جواب دادم به شما ربطی ندارد. عجب شجاعتی! خنده‌مان گرفت، ولی الان آنها به دنبال این هستند که مانند امریکا و انگلیس که همجنس‌بازی قانونی شده است، می‌گویند حقوق بشر اقتضا می‌کند در ایران همجنس‌بازی قانونی شود. حالا فرض کنید رفراندوم گذاشتید و این را هم قبول کردید. حالا می‌گوید قانون اساسی شما دینی است. این را باید کنار بگذارید. عاقبت رفراندوم‌ها به اینجاها می‌کشد. شناخت شما از طرف مقابلت کامل نیست. اگر شناختت کامل باشد، نیاز به رفراندوم نداری. با همین قانون اساسی پدر دشمن را در آورده‌ایم و با همین قانون ساسی جلو رفته‌ایم.

پیش‌بینی هم می‌شد آقای روحانی خیلی زودتر از چیزی که تصور می‌رود خسته شود. احساسم این است که ایشان خسته شده است.

مگر نمی‌گویید قدرت آقای هاشمی رفسنجانی با این دولت است؟ این دولت اصلاً قدرت دارد که قدرت آقای هاشمی بالا رفته باشد. این دولت را دولت قدرتمندی نمی‌دانم. دولت قدرتمند که به مردم فحش نمی‌دهد. دولت قدرتمند که با مجلس در نمی‌افتد. ایشان در بوشهر به مسئله برداشت از صندوق توسعه اعتراض کرده است که هی می‌گویند صندوق، صندوق. آقا بالاخره این قضیه انجام شده است یا نه؟ اگر نه، خب برنداشتی. اگر هست، بیا شجاعانه بگو برداشته‌ام. اینکه مسئله را همین‌طور معلق نگه دارید حاکی از ضعف است. سراغ رفراندوم رفتن یعنی ناتوان بوده‌ای. در شکستن تحریم این راهی بود که همه می‌توانستند بروند. خب رفتید. چه به دست آوردید؟ قدرت آقای هاشمی زیاد شد؟ کجا زیاد شده است؟ آقای هاشمی بود و این نیروها را هم داشت. اعتقادم این است که در مجموع قضیه قدرت آقای هاشمی روز به روز کمتر می‌شود و هر چیزی که رو شود، بهتر حل می‌شود. آقای هاشمی دار و ندارش را به میدان آورد و انصافاً هم وقتی تابلو شدند، آقای هاشمی چند تا جوان داشت؟ این دولت، دولت آقای هاشمی است دیگر. چند درصدش جوان هستند؟ بالندگی آقای هاشمی زمانی بود که می‌توانست نیروهای جوان پای کار به خط‌زن داشته باشد. موجودی‌شان همین است.

اگر جد مرا از قبر در می‌آوردند، تجربه‌اش بیشتر بود. تجربه زمانی به درد می‌خورد که بغل دست یک جوان قرار بگیرد. جوان بغل دست اینها کیست؟ چه کسی برای اینها کار می‌کند؟ ذات نظام جمهوری اسلامی ایران اگر قوی نبود، اینها همان روزهای اول زمین خورده بودند. این‌قدر به سپاه فحش می‌دهند، ولی بالاخره سپاه دارد کار علمی را می‌چرخاند. روزهای اول چقدر به قرارگاه خاتم فحش دادند که سرهنگ برگردند به... آقای هاشمی اگر قدرت داشت، بعد از رفتن آقای مهدوی کنی در این مجلس خبرگان رئیس می‌شد. دولت که دستشان است، بنابراین باید در مجلس خبرگان موجود رئیس می‌شد.

در داستان قرض از صندوق توسعه اگر یادتان باشد خیلی به آقای احمدی‌نژاد هجوم بود. در آنجا گفتم این قضیه، ایراد بر احمدی‌نژاد نیست. پول نفت نیست، مجبوریم این کار را بکنیم. حالا او باشد یا هر کس دیگری. الان اوضاع اقتصادی و درآمدها و خرج‌ها با مجموعه حواشی که داریم، بالاخره ایجاب می‌کند وقتی پول کم دارند از هر جا که شدنی است بردارند، اما مشکل کار این است که بیایید و به مجلس بگویید در این قسمت پول نداریم، مجلس مجوز بده که ما برداشت کنیم. راه درستش این است. برداشت پنهانی غلط است، چون یعنی حفظ شعارهایی که دادیم یا عدم قبول شکست در شعارها. در زمان احمدی‌نژاد کمرش را شکستید از بس گفتید. حالا دارید درست مثل او کار می‌کنید. بیا بگو من غلط کردم. او راه را درست می‌رفت. بانک مرکزی! چه چیز را نسبت به آن موقع تغییر داده‌ای؟ بگو ما می‌خواستیم بیاییم و به قدرت برسیم و این حرف‌ها را زدیم. یک عده هم می‌خندند و می‌گویند نوش جانت. قرار است کار بشود، حالا یا تو یا آن.

موافق بازگشت ایشان نیستم. تاریخ مصرف ایشان تمام شده است، مدل کار هم دیگر به ایشان نمی‌خورد. باید به سراغ چهره‌های جدید بروید و ما آن‌قدر چهره جدید داریم که نیازی به امثال آقای احمدی‌نژاد نیست. ما مدل آقای احمدی‌نژاد زیاد داریم که آن نواقص را نداشته باشد. یک دانه که نیستند. دارید دنیا را اداره می‌کنید. اگر نیرو نداشتیم که نمی‌توانستیم دنیا را اداره کنیم. دایره را تنگ گرفته بودیم و دائماً بین قدیمی‌ها چرخیدیم و این‌جوری شد. به اعتقاد من این دفعه دیگر آخرین خط رفتن به سراغ قدیمی‌ها بود. بابا! برو سراغ جدیدها. یک نفر را آوردی، کار تمام شد. برو سراغ نفر بعدی. در تاریخ نمانید. جلو بیایید. آقای احمدی‌نژاد مال زمانه خودش بود و تمام شد. ما نیروهای خوب زیاد داریم که به وقتش جلو می‌آیند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مفیدمنصوری 30 دي 1393
هاشمی تکرارشدنی نیست پس شما نیازبه واکاوی ذهنتان دارین نه شجاعی ماننددکترمطهری!
نبی زاده 30 دي 1393
داستن بصیرت انسان را از خط امام ورهبری حفظ میکند ودولت یازدهم تا دیر نشده اعتراف کند مدلی برای اقتصاد ندارد مگر اینکه راه اقتصاد دولت دهم را ادامه ده
مجید 1 بهمن 1393
احمدی نژاد از شما اصولگراها ها بیشتر رای دارد.
نا شناس 1 بهمن 1393
دمش گرم ولی بهتر از احمدی نژاد که اقبال عمومی هم داشته باشد ندارید !
نا شناس 1 بهمن 1393
فکر کنم 10 تا پزشک متخصص باید .....را معاینه کند
omid 1 بهمن 1393
چند نکته در این سخنان جناب آقای طائب نهفته هست
1- ایشان دربخش اول صحبت اقرار صریح داشته اند که مسئله فساد تازگی ندارد و از زمان جنگ هم بوده است و ایشان و دوستانشان توانایی رسیدگی و کشف آنرا در ان زمان نداشته اند. پس بخشی از مسوولیت فساد را به گردن گرفته اند.
2- پیشنهاد داده اند پزشکی قانونی آقای علی مطهری را معاینه کند. اگر این حرف را بپذیریم باید اینرا هم بپذیریم که اگر آقای طائب معاینه شوند احتمالا مسایل زیادی از ایشان نیز کشف خواهد شد
3-از سخنان ایشان در مورد دولت منتخب دکتر روحانی چنین پیداست که داغی تازه دارند و این داغ ناشی از رفتن احمدی نزاد دست نشانده دوستان ایشان و آمدن دولت دکتر روحانیست
4-به زعم ایشان تجربه اکنون کارامد نیست و نیروی جوان باید در بدنه نظام تزریق شود. سوال اینجاست چرا شما که خدای تجربه اید دست از سر نظام برنمیدارید تا جوانان رییس قرارگاه عمار شوند
5- ایشان فکر میکنند دارند دنیا را اداره میکنند. خدا به داد ما برسد با چنین تفکراتی..
پاسخ ها به این نظر
جبرییل نورانی کوتنایی 1 بهمن 1393
اما چند نکته در صحبت شما
1- شما بادقت کامل صحبت ایشان را نخواندی (در مورد احمدی نژاد)
2- جنابعالی که اینقدر سنگ دوستان خودت را به سینه میزنی چقدر واقعیت عملکرد شان را میدانید.
3- تازه چون پزشکی قانونی شلوغ بود ایشان فقط در مورد( آقای)! مطهری گفتند زیرا دیگران هم کاندید هستند از جمله .....
4- و اما در مورد تجربه ایشان گفتند (تجربه در کنار نیروی جوانی) شما سری به قرارگاه عمار بزن تا این مسئله را از نزدیک درک کنی
5- امریکا حضوری آشکار در دیگر نقاط دنیا دارد ولی نیروهای نامرئی ایران را شما با این چشمهای ته استکانی خودت نمیتوانی ببینی ولی امریکا و اسرائیل دیده اند که با تمام وجود و تمام قد جلوی ایران ایستاده اند در ضمن همیشه حضور نظامی ملاک نمیباشد دوست گرامی
نا شناس 1 بهمن 1393
امید جان جواب رو داشته باش، البته اگر شمال مثل همیشه سانسور نکنه:
جواب1- این شجاعت طرف رو میرسونه که خطای خودش رو به گردن بگیره نه اینکه به دیگران پاس بده. نکنه فکر کنی دولت رو میگم تمام مشکلات عالم رو به هشت سال قبل نسبت میده
جواب 2- پزشکی قانونی رو کسی میره که علائمی از خودش نشون بده و مشکوک باشه، علائم آقای طائب چیه؟ خواهشا بدون دلیل حرف نزنید.
جواب3- رفتن احمدی نژاد بر اساس قانون بود که بیش از دو دوره متوالی نمی تونست کاندیدا بشه. کسی که قانونمنده با اجرای قانون داغدار نمی شن. ایشون چند مطلب واضح و روشن در خصوص دولت منتخب روحانی گفتند اگر جواب دارید جواب بدید، نه توهین
جواب4- قرارگاه عمار مرکزی خودجوش و مردمی است نه مربوط به نظام. چند تا جوون هم بیایند همچنین قرارگاه خودجوش و مردمی بزنند و رییسش هم خودشون بشند.
جواب5- تفکرات ایشون تفکر شیعه است، ایشون تفکرات خودشون رو بیان نکردن. تفکر شیعه است که إن شاءالله با ظهور امام زمان عج به کوری چشم دشمنان دنیا را هم اداره می کنیم.
سيروس 30 دي 1393
اقاي طائب شديداً به يك روانپزشك نياز دارند. به جرأت ميشه گفت كه دكتر مطهري تنها نماينده مدم تو مجلسه چون اسمه بقيه نميشه نماينده گذاشت و بيشتر شبيه يه دلال و كاسبند.
سالاريه 30 دي 1393
واقعا صحبتهاي آقاي طائب دلنشينه ايكاش ميشدگوش كربعضي ها متوجه شود ايران روكيادارن به ناكجا آباد سوق ميدن!!!! ولي كورخواندن هميشه ايران براي مردمش ايران اسلامي وولايي خواهدماند
نه ايران كوفه هست نه مردم ايراني كوفي اند
سيدعلي يارانش راتاظهورصاحبش دركنارش دارد انشاالله
ماهان 1 بهمن 1393
بنده خدا توهم برش داشته،بابایک دهه تو اداره این کشور موندین اونوقت صحبت از اداره دنیا میکنید،حاج آقا بفرمایند سن بازنشستگی تو ایران چنده که هنوز مشغول کارند؟
omidvar 1 بهمن 1393
انصاف نیست که روحانی را با بنی صدر مقایسه کنید . انصاف نیست که راجع به هاشمی ایطور قضاوت کنید . انصاف نیست که خود را از همه کس با تجربه تر و عاقل تر بدانید . انصاف نیست فقط خود را صاحب این انقلاب بدانید و دیگران را ضد انقلاب . انصاف نیست که با این حرفها مجلس را در مقابل دولت و دولت را در مقابل مجلس قرار دهید . انصاف نیست که وحدت را زیر پا بگذارید. انصاف نیست فساد های مالی فعلی را به زمان دفاع مقدس نسبت دهید و بگویید عده ای در همان زمان جنگ مشغول فساد بودند . انصاف نیست با توجه مشکلات کشورنیرو هایی که در حال کار هستند ومسئولیت دارند با جد خودت که در قبر هستند و180 سال قبل عمرشان را به شما بخشیدندن مقایسه کنید . انصاف نیست که دولت را تضعیف کنید . انصاف نیست در نظام جمهوری اسلامی که زیر چتر ولایت و مقام معظم رهبری اداره می شود و ایشان در تمام مسائل و مشکلات کشور اشرافیت و نظارت دارند شما وارد اینگونه مسائل شوید . انصاف نیست که قدرت خویش را به رخ دیگران بکشند و بگویند اگر هاشمی قدرت داشت پس چرا نتوانست رئیس مجلس خبرگان بشود این یعنی به رخ کشیدن قدرت خود . انصاف نیست همه را پیر و فرتوت ناکار آمد تلقی کنید و حود را با 90 سال سن کار آمد و توانا وپویا . انصاف نیست فکر کنید همه مریضند و شما سالم هستید . انصاف نیست که تو دهن مردم بیاندازید که دولت خسته شد . و بالاخره انصاف نیست . . .
عزیز 1 بهمن 1393
تو چه قدرتی هستی که به همه فوش میدی باین افکار داعش باید دستتان را ببو سد
نا شناس 1 بهمن 1393
حاج مهدی یه نوبت هم برای خودت بگیروضعت خیلی نامناسبه!مواظب خودت باش!به این میگن سوء استفاده ازموقعیت،یعنی چی هرچی دلت خواست میگی توهم داری نظرخودتو میگی دیگه فکرکردی حرفات وحی منزله؟!
نا شناس 1 بهمن 1393
ما نفهمیدیم که چقدر این ها بجای مردم صحبت میکنند؛ باباجان مردم همانی بودند که در خرداد 92 جواتونو دادن و تفکر شما 3-4 میلیون رای آورد. در ضمن تناقض در فرمایشات شما کاملا مشهود لطفا پیشنهادی که به جناب دکتر مطهری دادید رو برای خودتان پیگیری کنید.
بسیجی آقا 1 بهمن 1393
به نام خدا
طائب بیشتر نیاز به معاینه دارند و باید هم معاینه شوند و هم توبه کنند .
طائب فکر می کنند که احتیار همه دارند و خود بزرگ بین و از خود راضی هستند و چرا مانع روشنگری ها می شوند .
طائب را توصیه به تقوی الهی می کنم که ان ربک لبالمرصاد ....
نامدار 1 بهمن 1393
آقای طائب: 1- شما پدر مردم را درآورده اید نه پدر دشمن را. یاد احمدی نژاد بخیر که میگفت این تحریمها ضررش برای دشمن بیشتر از ماست و دیدیم نتیجه را. 2- مطهری را به قانونگرایی دعوت میکنی ولی یادت رفته که رفراندوم هم اصلی از قانون اساسی است. 3- اجرای اصلی از قانون اساسی مان در ایران شود مگر اشکالی دارد؟ 4- شما برخلاف فرموده مولا شخضیتها را ملاک حق قرار داده اید ولی آقای مطهری حق را ملاک قضاوت در مورد اشخاص قرار میدهند.
آریا 1 بهمن 1393
آقای طائب،
ایرانی نگران ....!!!!!!
در دوره دکتر احمدی نژِاد چرا مهر سکوت بر دهان زده بودید که در حال حاضر اینگونه جانبدارانه لب به اعتراض می گشایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یادتان رفته : درآمدهای بی سابقه نفت 140 دلاری دولت نهم و دهم را !!!!!!
شما که فرزندان مطهری،بهشتی،رجایی و معماران انقلاب چون هاشمی،موسوی و ... را قبول ندارید پس چه کسی را می پسندید؟؟؟؟؟؟
یعنی اگر شما هم وقتی کهنسال شدید،فرزندانتان باید شما را ترد کنند؟؟؟؟؟
امیدواریم درمحضر خدای متعال پاسخگو باشید، نه در مسند قدرت!!!!!
نا شناس 1 بهمن 1393
چرا انقدر حسادت دارید آقای طائب شما نیاز معاینه بیشتری دارید هر دولت بیاید برای اقتصاد ایران ویران شده کاری نمی تواند بکند چون خورنده زیاد هستند ما فقط شعار شیعه بودن را میکنیم درعمل هیچ
ناشناس 1 بهمن 1393

سخنان این آقا که طرفداری کورکورانه از دولت احمدی نژاد می کند کشور را به سوی تنش بیشتر می کشاند
نا شناس 1 بهمن 1393
به جز مطالب پزشکیتان، بقیه مطالب گزینش شده شما ارزش مطالعه ندارند. متأسم برای شمال نیوز
نا شناس 1 بهمن 1393
شما قرارگاهيها فكر مي كنيد فقط خودتان حامي نظام و جمهوري اسلامي هستيد نه بابا شما هم مثل همه انسانها يك آدم هستي نه بيشتر از آنها چشم داري نه گوش ونه... با اين جور حرف زدن و موضع گرفتن فقط به نظام ضربه مي زنيد بعدش هم شما در دوران آقاي احمدي نژاد آمديد فروش نفت را خصوص كرديد و اين خصوصي سازي به چه سمتي رفت به سمتي كه در عرض چهار سال وضع همه آنها شد مولتي تيلياردر،من يك جوان سي و چند ساله هستم مي خواهم بگويم شكم شما و فرزندانتان و خانواده تان با يك قرص نان بيشتر پر مي شود گيريم شما و خانوادتان چندتا سفر خارجي هم رفتي و داخل ماشين پنج ميلياردي هم نشستي آخرش كه چي؟ بايد در روز قيامتي كه شماها آن را ما آموختيد به همان شهيداني كه جانشان فداي اسلام و مردم ايران كردن پاسخ بدهي به چه قيمتي بچه اي كه ديروز حتي يك مداد و پاك كن هم نداشت حالا شده آقا زاده و دو نفر باديگارد دارد اين شرايط را شماها بوجود آورده ايد نمگوين در دوران روساي جمهور قبلي وجود نداشت وجود داشت نه مثل الان!!!!! توصيه بنده جوان به شما پيران و آقازادها اين است كه كشور را به سمت اشرافي گري نبريد چون انقلاب ما به علت همين علت به وجود آمده است نكند به خاطر اميال كودكيتان نظام مارا از كف بدهيم پس عدالت را سرلوحه كار خود قرار دهيد و قيامت را
پاسخ ها به این نظر
علی 1 بهمن 1393
فتبارک اله احسن خالقین.حلال باشه شیری که خوردی
محمدپور 1 بهمن 1393
در حال حاضر با توجه به وضعيت فعلي جهان اسلام . نظام مقدس جمهوري اسلامي با هر شيوه مديريتي نياز به آرامش سياسي دارد.
آقاي طائب شما كه مدعي حفظ نظام هستيد. بهتر نبود به جهت جلو گيري از تنش هاي سياسي اين فرمايشات را نمي كردين ؟
احد 1 بهمن 1393
من تصور میکنم با توجه به پیشینه آیت ا......طائب وامثالهم در موضع گیریهایشان فقط خدا را در آن می یابید به جز رضایت خدا چه چیز می تواند اینها را بر آشفته نماید . اینها نه تهمت میزنند نه دروغ می گویند ونه برای منافع خود وگروهشان چانه میزنند اینها فقط از خدا دم میزنند وبسسسسسسسسس
رحمانی خلیلی 1 بهمن 1393
اول اینکه یکی اینو ببره به پزشک قانونی نشون بده بعدشم دولت قبل کم فحش نداد به مردم خارو خاشاک و .... و گدا کردن مردم با دادن سهام عدالت و یارانه بعدشم دولت محبوب ما خیلی رشد تورم رو آورده پایین و تا حالا هم موفق بوده اما احمدی نژاد چی با پولهای نفت 120 دلار چه کرد جز اینکه بدبختی به بار آورد آخرشم اینکه این بد حجابی تو 8 سال اخیر ترویج داد آقای احمدی نژاد طرافداراش رو اگه ببینید بدتر از طرفدارای آقای دکتر میرحسین هستند خدار شکر که از دست احمدی نژاد راحت شدیم دیگه داشت مملکت رو با بیتوجهی هاش به رهبر از بین میبرد خدا رهبرمون رو عمر باعزت بده و بالا سر این نظام و مردم و دولت محبوبمون باشه آمین.
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 1 بهمن 1393
یک طوری میگی دولت قبل مردم را گدا فرز کرده با دادن یارانه که انگار در این دولت این قضیه سبد کالا را ندیدی در ضمن شما که عشق این دولتی چرا از گرفتن یارانه انصراف ندادی . تازه اینکه یادتان رفته در زمان میرحسین موسوی و هاشمی سر جوانان مردم را تو خیابان میتراشیدن
لهراسبي 1 بهمن 1393
متاسفانه عدم اعتماد به حوانان با توجه به تجربه موفق دهه اول پيروزي انقلاب از سوي دوستداران قدرت اسيب زيادي به انقلاب و نظام ميزند اقايان بايد بپذيرند كه جوانان شايسته و مومن كم نيستند و بهتر از سالخوردگان كم انرزي ميتوانند خدمت كنند و سرعت پيشرفت را افزايش دهند.
جانباز جنگ هستم 1 بهمن 1393
ببخشید اول تو باید معاینه شوید بعد مطهری که از زحمت کشان قبل وبعد از انقلاب هست تو چه کار کردی بعد از یا قبل از انقلاب تعریف کند تو فقط جیب خود و اطرافیان خود راستی پچه های تو وخانواده
تو بیکار وجود دارد یا خارج از کشور اگر در داخل کشور هستنند بیکار نیستند به خدا بزرگ نیست تو چرا این دامن می زنید از تحریک مرد م انقلابی دست بردارید ؟؟؟از درج تشکر که می دانم نمیشود تشکر دارم دیوانه که دیوانه بیند .....تو را خدا درج کنید
نا شناس 1 بهمن 1393
آنقدر حرف ها بی ارزش بود که اصلا نیازی به پاسخ دادن نیست
متاسفم برای شمال نیوز
هر مطلبی ارزش درج کردن نداره
خوبه کمی هم به رئیس جمهور و رئیس مجمع تشخیص مصلحت احترام بگذاربم
حتی اگر مخالفیم
اکبر 1 بهمن 1393
شمال نیوز لطفا کامنت مخاطب را بزار-مطهری کاسه داغ تر از آش شده است .اینقدر به او بها ندهید این دوره آخر اونه حالا چهار کامنت از طرف چند میزارید اونم مثل موسوی و ... فکر میکنه کل مملکت طرفدارش هستند نه بابا شتر در خواب بیند پنبه دانه .../این مطهری نیاز مبرم به پزشکی قانونی داره تا از چشمهایش و .. معاینه دقیقی بعمل بیاد تا فقر مردم /رکود بازار/تورم /ناامنی/بیکاری/افزایش آب و برق و.../مشکلات عدیده کارمندان/تعطیلی کارخانجات/ارتباط با افغانستان و ... با ادعای شعار رئیس جمهور مبنی بر ارتباط با اروپا و.../تعطیلی استخدام/بلاتکلیفی نیروهای قراردادی /تا دیگه به فکر سران فتنه نباشه که همین جوری اش دارند به نظام ضرر میرسونند
آرش 1 بهمن 1393
آین عزیزانی که کامنت طرفداری مطهری را میزارند اگر اول فیلمش را ببینند قطعا اگر منصف باشند از اون طرفداری نمی کنند.واقعا افکار شیطانی داره این مطهری/شمال نیوز مرد باش و کارت اطلاع رسانیت را انجام بده و کامنت را بزار
جعفر 1 بهمن 1393
جناب آقای مطهری حرف دل مردم را زد انگار از رفراندوم میترسی که مخالف آن هستی حضرت آقا تقریبا چند ماه پیش در مورد حرف زدنهای بیمورد نماینده گان هشدار داده بودند و گفتند در حین نطق یک شخص نباید حرف زد به قول دوست خوبم بعضی از نماینده ها کاسب هستند چون اینها نماینده عده کمی از مردم هستند شما میتوانید آمار تعداد رای را که مردم به اینها دادند رو از وزارت کشور بگیرید بعد بفهمید اکه اینها نماینده چند درصد از مردم هستند حرکت زشتی که اینها در مجلس نشون دادند و رسانه های ضد انقلاب از آن بهره برداری سیاسی کردند
سروش 1 بهمن 1393
منجی ملت ایران دکتر احمدی نژاد با شجاعت مدیر و دلسوز قشر محروم
نا شناس 1 بهمن 1393
غلط کردیم از احمدی نژاد حمایت کردیم
حسين 1 بهمن 1393
لايك البته با معناي قديمي !
آرش 30 دي 1393
شمال نیوز خیلی نامردی که کامنت مخالف را نمی زاری در جواب خلیلی رحمانی تند رو عرض کنم روحانی کدوم شعر انتخابات خودش را انجام داد بی زحمت اونو برایمان بشمارید/برایمان فرقی نمی کنه چرا که نفت به قول شما 140 دلار بود یا تورم دوران هاشمی 50 درصد برای ما قشر ضعیف فرقی نکرد فقط حداقلش شعار انقلاب و یا بی حجابی و یا صدای محرومان شدن در این بحبوحه ارزش داشت.روحانی برای اینکه محبوبیتش را در قشر سرمایه دار حفظ کنه متاسفانه این جرات را نداره که یارانه اونها را قطع کنه /گرونی بیداد میکنه /100 روزه هم مشکلات اقتصادی حل شد/نفت و طلا در جهان کاهش داشت اما در این برعکس شد/انتصاب وزیران پیر پاتال/بیکاری به اوج خود رسید/دل شما بی چی خوش شده اینکه چون شما پست گرفتید و کورکورانه از اون دفاع کنید منطق نیست /تا اینجاش هنوز ذره ای از زحمات اونو جبران نکرد
نا شناس 30 دي 1393
آقای طائب بازم فکر نکرده مطلب نوشتید
آقا - استاد - دانشمند ........ اول بشین فکر کن بعد بنویس هاشمی تکرار نشدنی است حامی پر و پا قرص انقلاب و رهبری - وقتی بی ادبهای سیاسی وارد عرصه میشوند بی شک با ادب و درایتش سکوت میکند .
یه کم خدمونی ( میگما اول طهارت کامل داشته باش بعد اسم هاشمی و ... بیار)
بسیجی سال64 پشیمان 30 دي 1393
اقای طائب و خیلیهای دیگر که ادعا میکنند که کشور گل و بلبل برای مردم در ست کردند بیشتر به روانپزشک نیاز دارند سن و سال که بالا میره مغز جواب نمیده
امید منتظری 30 دي 1393
آدم با حرفهای نا مربوط این آقا یاد فرمایشات امام می افتد که تاکید داشت نگذارید انقلاب دست نا اهلان بیفتد.مرد حسابی تو در انقلاب نه سر پیاز بودی نه ته آن .حالا آمده ای میراث خوارش شده ای . حاشا وکلا
سعيد 30 دي 1393
با سلام - من تقريبا تمام نظرات دوستان رو خوندم جاي بسي خوشحالي و مسرت دارد كه تمامي دوستان نظراتشان تقريبا در يك سطح هست و منهم با فتخار ميگم جناب آقاي طائب بايد بيشتر تحقيق كنند چطور در جامعي زندگي ميكنند كه از خيلي چيزها با خبر نيستند . جناب آقاي هاشمي رفسنجاني يكي از مفاخر ايران و ايراني هستند چطور با عربستان در دولت آقاي احمدي نژاد به بن بست خورديد براي حل مسله از ايشان كمك گرفتيد اگر جناي هاشمي چيزي نميگويند بخاطر مقام معظم رهبري ميباشد ايشان به معناي واقعي پيرو رهبري بوده و هستند جناب اقاي مطهري به عنوان نماينده حرف دل مردم رو ميزنند كه شما جرات گفتنش رو نداشته و نداريد جناب طائب برو اسغفار كن درهاي توبه خداوند براي امثالي همانند شما ها باز است ماها كه كناهانمان به اندازه دانه اي ارزن ميباشد شما برو اسغفار كن و از خدا و مردم و مقام معظم رهبري و شخص آقاي هاشمي رفسنجاني و مطهري معذرت بخواه بلكه توبت پذيرفته بشه
نا شناس 30 دي 1393
]چرا بعضي هر چه كم ميارند خود را منتسب به راي مردم مي كنند اين بيچاره مردم؟ همين مردم 24 ميليون به احمدي نژاد راي دادند همين مردم 17 ميليون به روحاني همين مردم زماني 22 ميليون به خاتمي / بعضي ها بفهمند (اينهايي كه كامنت مي گذارند و مي گويند مردم در خرداد 92 چنين كردند و به تغيير راي دادن به افراط نه گفتندآقا همين مردمند/ 22 ميلون از جاي ديگري نيست كه ما جمع بزنيم بگوييم 22+24+17+000=0000 اين مي شود كل جمعيت دنيا / همين 24 ميليون و 22 ميليون يك وقت به احمدي نژاد يك وقت به هاشمي يك زمان به خاتمي و ديروز به روحاني / اگر بيست ميليون (همين 20 )به تقي راي بدهند مخالف افراط اگر به نقي راي بدهند مخالف خشونت اگر به محسن راي بدهند معتدل / آخه چه تفسيري چه تحليلي مردم نظام را رهبري و انقلاب را مي خواهند اين راي ها نهايت 8 ساله است آنچه ماند و مي ماند انقلاب و نظام و رهبري و مردم و ارزشها و آرمانها هستند .
نا شناس 30 دي 1393
گاهی حرف حق تلخه....
123 1 بهمن 1393
آقای دکتر مطهری نماینده گروه زیادی از مردم هستند وبه عبارتی منتخب مردم هستند .ولی آقای طائب فقط یک منصوب میباشند واختیارات محدودی دارند .به امید روزی که همه ما برای آرامش وتشنج زدایی واعتلای جامعه ایران تلاش نماییم.ان شاء الله
نا شناس 1 بهمن 1393
گل پسر تو چه کاره این مملکت هستی به همه توهین میکنی اونم آزادانه برو به خودت سرکشی کن ببین چی هستی و چی میگی قواره ات در همین حد واندازه است بیشتر بهت نمیخوره
ناشناس 1 بهمن 1393
برادر طائب همين كه آقاي مطهري چرا فكر مي كني مطهري به پزشك نياز دارد چون باب ميل شما حرف نمي زند چون از كسي دفاع مي كند كه محاكمه نشده در حصر است شما به پزشك نياز داريد كه اصل اسلام را هدف گرفتيد ما را داريد بيچاره مي كنيد پول مفت مي خوريد لطفا بفرمايي به عنوان رئيس چقدر حقوقوق مي گيريد سير هستيد درد گرسنه را نمي فهميد
medi 1 بهمن 1393
یک عمر پول نفتو خوردیم و برای خود کاخ ساختیم و هیچ فکری برای نسل بعد نکردین،از اولش هم معلوم بود که ایران ما که روی نفت باشه یه روز غرق میشه،هیچکس بهشت و جهنم را ندیده و تجربه نکرده،اما اگر یه زمانی پیش وجدان خودمان انسانی سالم و درستکار بودیم و به فکر نیازمندان و برنامه ریزی برای نسل آینده و به فکر آسایش زندگی هموطنانمان بودیم آنوقت نیازی به هیچ چیزی نداریم...
نا شناس 1 بهمن 1393
از کجا پیدا شده که چنین اظهار نظر های نا بخر دانه از خودش در مورد هاشمی وروحانی می کنه از پزشک قانونی عاجزانه خواهش می کنم معا ینه اش کند.
ناشناس 1 بهمن 1393
به قول سعدی عاقلان دانند ااقا
محسن 1 بهمن 1393
سلام
درود بر محمود احمدی نژاد
خیلی ها از محبوبیت بیش از حد دکتر احمدی نژاد میترسیدن و به همین خاطر دورش رو خالی کردن حالا خودشون پشیمون شدن
کل دولت مشکل داره به جزدکتر ظریف و دکتر هاشمی (وزیر بهداشت) که به احتمال صد در صد در صورت سرکار بودن این دولت در دور دوم 4 ساله ایشان حضور نخواهند داشت
ابوالقاسم ابوالقاسمی 1 بهمن 1393
واقعا خودت نیاز شدید به دامبزشک داری یه دکتر خوب سراغ دارم دکتر روح اله گلسرخ تبار سر سه راه سجادی امیرکلاه جنب سانویجی عباسی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 1 بهمن 1393
خیلی بی نزاکتی
نا شناس 1 بهمن 1393
این شیخ معلو م نیست چی دارد صحبت می کند فقط جسارت را یاد دارد باید متاسف باشیم زمان حوکومت حضرت علی این همه جسارت زنده با دخاتمی هاشمی یار امام خمینی
عبداله 1 بهمن 1393
درود و صد سلام بر اایت اله عزیز
عنایتی 1 بهمن 1393
آآآآقایان رحمانی خلیلی و آن فردی که ادعا می کنی،جانباز جنگ هستی؛انشاالله خداوند به شما عقل سلیم و بصیرت کامل عنایت فرماید،چون هر دوی شما سخت از قافله عقب هسید،دعا میکنم،خداوند بیماری شما را شفا بدهد و قلب زنگار شده شما صیقل دهد؛تا سر عقل بیآءیدو حقیقت را درک کنید؛از آنجائیکه بنده خودم بیش از هفت عملیات جنگ شرکت کردم،اگر خدا وند ما را لایق بداندوبعنوان یک جانباز جنگ قبول نماید،که در برابرشهدا و خانواده های بزرگوارشان،هرگز بخودمان اجازه نمی دهیم همچون واژه ای را بخودمان لقب بدهیم،لذا بعنوان یک برادر دینی به شما توصیه می کنم،از روی احساسات و دلبستگی جریانی دست از اینگونه لجاجت و بی تقوائی بر دارید؛و برای دنیای دیگران آخرت خود را از بین نبرید،زیرا که ما بیشتر از طلحه و زبیر برای اسلام زحمت نکشیدیم،اگر در مسیر ولایت استوار و ثابت قدم ماندید،و تابع فرمان ولی زمان خود بودید،این می تواند،سعادت دو دنیا را برایمان رقم بزند،نه حمایت کور کورانه از کسی که فقط از نام پدر میراث خوار انقلاب گردیده است،گهی به نعل می زندو گهی به میخ؛که اصلا ثبات شخصیتی ندارد،در واقع می خواهد با این رفتار رای وآرائ مردم را با این ترفند بدست آورد،تا بتواند بار دیگر به کرسی مجلس جلوس نماید،واقعا خیلی ما ساده لوحانه فکر می کنیم.........
مازندرانی 1 بهمن 1393
مرحبا جناب تائب . این استاد زاده توهم برش داشته
غیوری از امیر کلا 1 بهمن 1393
مردم شریف و نجیب و ولایتمدار مازندران،از آنجائیکه من یک شهروند امیر کلایی هستم،ازمحضر شما مردم فهیم عذر خواهی می کنم؛که فردی بی ادب و بی نزاکت که خودش را ابوالقاسم ابوالقاسمی از امیر کلا معرفی نموده است،و نوشته و متنی گستاخانه که بدور از هر گونه ادب و شخصیت میباشد و یقینا چنین فردی وجود خارجی نداشته و ندارد،و خودش را همشهری ما جا زده است،از بزرگان و صاحب نظران و متنفذین و مردم خوب و ولایی استان مازندران جدا عذر خواهی بعمل میآورم و این فرد دلقک را بحساب شهروند امیر کلایی نیآورید،زیرا که مردم خون گرم و مهربان امیرکلا تابع ولایت بوده،و خودشانراسرباز پا در رکاب آق میدانند.
نبی زاده 1 بهمن 1393
سخنان آقای طائب در مورد هاشمی به نظرم درست بیان شده ما هاشمی رفسنجانی را قبول داریم ام کدام هاشمی ، هاشمی قبل از انغلاب ،هاشمیدوران دفاع مقدس که این ما از عملکرد ایشان رضایت داری اما دوران ریاست جمهوری و بعد از آن انتقاد شدید داریم که باید ایشان از عملکرد ش در این دورن از ملت ایران عذرخواهی کند و....
YAS 1 بهمن 1393
آفرین براین آیت الله که بعد از این چندین ماه حرف دل مارا بیان نمود.100روز که

تمام شد؟!!!!!!ولی قیمت نان، بنزین، ماشین وغیره بیشترشد که.راستی

شاید منظور آقای روحانی از کاهش طورم، کاهش قیمت نفت بوده چون جدیدن

نفت فوقلعاده ارزان شد ولی بازهم بنزین گران شد.چه سری تواین دولت

هست خدا میدونه؟!!!!!!!!!!!
خسروی 1 بهمن 1393
اول ببین روحانی چندمیلیون حامی داره و بعد با خودت مقایسه کن
باب شده در ایران افرادی که در بین مردم هیچ جایی ندارند ، از محبوبین ملت انتقاد میکنن
الهی شکرت
یاور احمدی امیر کلایی 2 بهمن 1393
آقای غیوری حتما شنیده ای که جواب کلوخ انداز سنگ است،حقیقتا اگر این حرفها را دیگران می زدند ،دارودسته ایشان هدایتشان نمی کردند طرف را به دکتر روانپزشک.بابا جان یکبار خوب بخوانید فرمایشات سخیف این آقا را .بروید برسی کنید ایشان چه سهمی قبل وبعد از انقلاب داشتند که حالا خودرا وارث انقلاب می دانند وبه امثال هاشمی ها که عمری را در انقلاب ودر جنگ بوده اند بی محابا زیر سوال می برند.شرم باد بر کسانی که هنوز پس از گذشت 36 سال هنوز هاشمی را نشناخته اند .البته زیاد مهم نیست امثال این آقا که هر با بر تشخیص نمی دهند طبیعی است ،این طور ناجوانمردانه سخن برانند. از دیدگاه روانشناسان کسانی هستند که مانند ..........نقش بازی می کند که در خور افرادی مثل .......می باشد.
م تنها 2 بهمن 1393
آقاي تائب احمدي نژاد با حمايت شماها شد رئيس جمهور؟ تعجب مي كنم كه در جريان اصولگرائي احمدي نژاد خودزني مي كنيد كه در مرامنامه جرياني خودزني معنا نداره؟ هاشمي را تهمت زديد؟ روحاني را تهمت مي زنيد؟ زمان جنگ را متهم مي كنيد؟ شما كه هيچ كس را قبول نداريد؟ خودتان نمي دانيد هركه را متهم مي كنيد يك نمره منفي به مراكزي مي دهيد كه يك بار تائيد شدند ومردم هم بر اساس گفته شما به كساني راي دادند كه تاييد شده بودند
آقاي تائب چرا مي خواهيد مردگان سيتسي را زنده نگه داريد؟ من كه مي دانم شما با چه كساني پشت صحنه بسته ايد ونيروي جديدي داريد به مردم معرفي كنيد شايد تشخيص مردم به گفته شما بهتر از خودتان باشد؟ كسي چه ميداند شايدوقتي ديگر از گفته تان پشيمان شويد؟ ولي جرات ندامت را داشته باشيد وبه مردم بگوئئد در آوردن احمدي نژاد اشتباه كرديد؟ مطمئنم روحاني راه بني صدر را نمي رود نفوس بد نزن ميگن حتما تو رمال هستي وبا جريان انحرافي سر وسري داري
آقاي تائب ولي امر مسلمين جهان گفت همه مردم در جريان اصولگرائي قرار دارند وهمه مردم را اصولگرا خواند شما چرا خط كشي مي كني نمي دانم
عاشق ولايت 2 بهمن 1393
براي سلامتي آيت اله طائب سرباز مخلص امام زمان ( عج ) و مقام معظم رهبري صلوات
روح اله قنبری 2 بهمن 1393
این چه حرفایی که میزنی اقا شیخ خودت که نیاز به دکتر داری ...
نا شناس 2 بهمن 1393
آقاي اميد
حرفهاي شما كاملا مطابق با واقعيت بوده و همه ي ما حتي آنهايي كه با حرفهاي شما مخالف هستند خوب ميدانند كه سخنان شما عين واقعيت بوده و هيچ شكي در آن نيست

(آقاي)! طائب و امثال آن هميشه از سنگ اندازان پيشرفت فرهنگي ، علمي و صنعتي در نظام جمهوري اسلامي ايران بوده ، هستند و خواهند بود

واقعا جاي تأسف داره براي ايشان و افرادي كه ايشان را حمايت ميكنند،چون كه مردم خوب ميتونن قضاوت كنند و عالي هم قضاوت مي كنند.ايران و ايراني همشان را خوب شناخته كه به آنها و دست نشانده هايشان رأي نداده اند ...
زنده باد ايران و ايراني ...
فرهنگی بسیجی 2 بهمن 1393
خدا شفات بده حاج اقا تاریخ مصرف شما هم تمام شده بزن خاکی
فقير جامعه 2 بهمن 1393
بابا اين حرفا چيه تضاد طبقاتي داره توي كشور ما بيداد ميكنه درآمدها بين مردم عادلانه تقسيم نميشه و حالا شما ها كه معلوم نيست از كجا آمده ايد و دنبال پورساندهاي خودتان هستيد چشم به قدرت كشور داريد و از هم انتقاد مي كنيد تا به يك نقطه اي برسيد كه سهم خودتان را بگيرد و برويد كنار شما دلتان براي اين مملكت و مردم آن نمي سوزد شما دنبال رفاهيات و ارث گذاشتن براي وراث خو هستيد نه مردم و روز قيامت چون ظاهرا به معاد اعتقادي نداريد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.